CARA TURUNKAN BACAAN KOLESTROL PALING MUJARAB


Kolestrol merupakan antara pembunuh senyap bagi manusia. Wujud dalam darah tanpa disedari. Dan boleh mengakibatkan serangan jantung dan strok. Oleh itu, wajib bagi semua orang untuk mengetahui tahap kolestrol dalam darah masing-masing. Dan berusaha untuk turunkan bacaan kolestrol secara berkesan dan mujarab.

Berikut adalah CARA TURUNKAN BACAAN KOLESTROL PALING MUJARAB


  • KAWAL PEMAKANAN - secara teratur. Bukan bermaksud langsung tidak boleh mengambil makanan, tetapi MENGURANGKAN dan MENJAUHI beberapa jenis makanan atau masakan yang menyumbang kepada bacaan kolestrol yang tinggi.
         Antara MAKANAN yang wajib dikurangkan dan dijauhi adalah :-
  1.           Elakkan makanan yang diproses seperti daging burger, sosej, kentang dan sebagainya.
  2.           Jauhi makanan yang berlemak seperti kulit ayam, tongkeng ayam, sup daging, kepala                udang.
  3.           Kurangkan makanan yang dimasak dengan campuran santan.
  4.           Jauhi akanan yang dimasak mengunakan minyak secara berulang-ulang (biasanya                      peniaga yang menjual makanan bergoreng akan mengunakan minyak yang sama untuk              masakan pada hari berikutnya)

  • AMALKAN PEMAKANAN - sihat. Pemakanan sihat adalah seperti yang disarankan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) iaitu suku-suku separuh. Suku karbohidrat, suku protein dan separuh sayuran dan buahan. Ini kerana sayuran dan buahan selain memberikan vitamin dan mineral ia juga turut mengelakkan dari pengambilan lemak dan makanan berkolestrol yang tinggi.

  • AMALKAN SUPLIMEN - sihat. Pakar Nutrisi telah membuktikan selain dari amalan pemakanan yang sihat, suplimen juga turun membantu menurunkan bacaaan kolestrol dengan lebih cepat dan mujarab.
          Antara SUPLIMEN yang membantu turunkan bacaan kolestrol paling mujarab adalah:-

1. Omega Guard - Omega dikenali sebagai agen yang menyerap kolestrol dengan baik dan mujarab. Boleh klik disini untuk mengetahuinya dengan lebih lanjut.

2. Vivix - Vivix merupakan kombinasi khasiat alam yang diperakui mempu melambatkan, menghalang dan mencegah dari berlakunya kerosakan sel pada tubuh manusia. Kandungannya berupaya menjadikan jantung lebih sihat dengan pengaliran darah yang lebih sempurna. Secara tidak langsun dapat menurunkan bacaan kolestrol dengan lebih baik lagi tanpa memberikan kesan sampingan pada tubuh manusia.

TESTIMONI DI BAWAH MEMBUKTIKAN KEBERKESANAN VIVIX

Bacaan kolestrol kembali normal setelah amalkan VIVIX

Doktor tak percaya bacaan kembali normal


Syukur bacaan kolestrol kurang setelah amalkan VIVIX



Hubungi Haida 013-8529039
untuk sebarang pembelian & harga yang berpatutan

Comments

Popular posts from this blog

TIPS HILANGKAN BINTIK- BINTIK PADA WAJAH

TISU OTOT KOYAK ~ RAWATAN ALTERNATIF

BAHAYA KEPADA PEMEGANG KAD ATM