Thursday, 19 April 2018

VITAMIN C UNTUK PUTIHKAN KULIT

Korang tau tak?
Vitamin C berupaya dalam membantu mencerahkan dan memutihkan kulit. Berupaya dalam membaiki jaringan-jarigan lapisan sel kulit, Vitamin C memainkan peranan yang sangat baik.
Mengandungi anti oksida merupakan kelebihan vitamin C dalam menghalang radikal bebas, toksin dari bahan makanan dan pancaran matahari yang berlebihan. Semua bahan cemar diatas merupakan punca utama kerosakan pigmentasi kulit.

Kerosakkan pigmentasi kulit ini la penyebab kulit menjadi semakin kusam, tidak berseri dan gelap.

Vitamin C yang mencukupi pasti membantu anda untuk kembalikan warna kulit yang lebih cerah dan kulit lebih putih.

Mahukan vitamin C ini?
Hubungi sahaja Haida di 0138529039

VITAMIN E UNTUK KULIT BERPARUT

Anda ada masalah parut pada kulit?

Vitamin E ada penyelesaiannya.

Pecahkan Vitamin E dan sapukan dikawasan yang berparut seperti parut jerawat, parut luka semasa, parut terkena air panas mhupun sunburn yang tidak serius.

Sapukan dikawasan berparut dan lihat sendiri perbezaannya. 😊😉

Oh ya!
Pastikan anda menggunakan vitamin E, yang terbaik dari sumber semulajadi. Vitamin E yang kaya dengan anti oksida ini pasti lebih berkesanndalam mengatasi masalah parut dan selamat digunakan.

Nak tau lebih lanjut boleh hubungi Haida di 013-8529039

Wednesday, 11 April 2018

Produk penjagaan wajah untuk kulit bermasalah

Masih tercari-cari produk penjagaan wajah yang sesuai untuk kulit anda?

Pernah dengar ada produk penjagaan wajah yang sesuai untuk semua jenis kulit? termasuk kulit yang bermasalah?

Anda berminat untuk mengetahui berkaitan dengan produk penjagaan wajah yang terbaik?


Produk penjagaan wajah ini sesuai untuk kulit yang bermasalah kerana :-


  • diperbuat dari bahan semulajadi ekstrak botani terbaik
  • bebas dari 2500 bahan kimia merbahaya termasuk bahan kimia kosmetik & bukan kosmetik
  • telah menjalani kajian secara klinikal selama 8 tahun
  • satu-satunya produk penjagaan wajah yang direka khas untuk semua jenis kulit
Antara kulit bermasalah yang berjaya diatasi dengan produk penjagaan wajah Youth


Nak tau lebih lanjut watsapp 
Cik Haida di 013-8529039



Cara kecutkan jerawat


Jerawat naik je dah menjeritt...

'makkkkk.............'

kikiii...macam kelakar je-kan, tapi itu la realiti kebanyakkan dari kitaa terutamanya kaum hawa. Jerawat itu ibarat musuh utama.

Jadi, entry kali ini Cik Haida nak kongsikan cara kecutkan jerawat dengan segera. Bagi jerawat tu cepat-cepat hilang sehingga tidak meninggalkan parut dan kesan diwajah kita.

.....................................................
CARA KECUTKAN JERAWAT
.....................................................


  • konsisten makan vitamin C, kerana vitamin C membantu menghalang bakteria dan kuman dari terus menyerang kulit kita selain vitamin C membantu merawat kecederaan akibat jerawat pada sel kulit
  • pecahkan vitamin C dan vitamin E, sapu pada tempat jerawat yang tumbuh tadi. Biarkan semalaman. Keesokkannya pasti anda akan terkejut apabila mendapati jerawat semakin kecut
  • kerap basuh muka dengan air sejuk atau tuam dengan ais (jika jerawat anda jerawat batu/bernah) ini untuk mengurangkan iretasi pada kulit yang menegang dan pedih.


Nak petua lebih, hubungi dengan watsap Cik Haida di 013-8529039

Atasi masalah kulit jerawat

Nak tau cara untuk atasi masalah kulit wajah yang berkesa?

Mesti korang dah guna macam-maca produkkan...tapi kesannya 
so-so je...huhuu

Nah! 
Jom kita tonton video ne.
Banyak yang boleh membantu untuk atasi masalah kulit wajah berjewat terutamanya.



Nak tau lebih lanjut jom watsap di 013-8529039