TURUNKAN BACAAN KOLESTROL SECARA TERKAWAL

Dewasa ini terlalu banyak penyakit yang mula menyerang manusia. Baik yang muda, mahupun yang tua. Jika dahulu penyakit 3 serangkai (jantung, darah tinggu dan kencing manis) hanya dimiliki oelh orang-orang berada mahupun yang berusia. Kini semua penyakit itu dan juga KOLESTROL mula dihidapi oleh mereka yang berusia muda.

Oleh itu, Haida nak share dengan korang untuk post kali ini berkaitan dengan cara turunkan bacaan kolestrol secara terkawal. Seperti yang anda semua maklum, kolestrol adalah penyakit dalam diam. Menyerang tanpa sedar. Tak kira la korang ne bersaiz besar atau pun kecil. Tau tau kena strok je huhuu...nauzubillah.



CARA TURUNKAN BACAAN KOLESTROL SECARA TERKAWAL

  1. Kurangkan mengambil makanan berbentuk lemak. Masak lemak dan sebagainya..(kalau teringin sangat ambil lauknye sahaja). Atau jadikan makanan berlemak 2 minggu sekali atau sebulan sekali.
  2. Kurangkan mengambil makanan yang berminyak. Mungkin anda boleh beralih dari mengoreng kepada memanggang atau menggunakan Rir Frayer. (Haida lebih suka menggunakan kuali Tefal letak je ikan @ ayam atas tu tanpa minyak dan tutup)
  3. Amalkan minum air suam waktu pagi dan sebelum tidur.
  4. Amalkan makan OMEGA GUARD setiap pagi 1biji dan malam 1biji (dengan OMEGA lebih mudah untuk turunkan bacaan KOLESTROL anda....bukan Haida yang cakap, tapi doktor)
  5. Amalkan minum VIVIX sesudu kecil setiap malam (bacaan kolestrol menurun dengan lebih terkawal bila anda amalkan minum VIVIX setiap hari secara konsisten 3 botol pertama)
Itu adalah cara turunkan bacaan kolestrol secara terkawal yang lebih baik. Bacaan kolestrol turun. Badan pun lebih sihat lagi.

Jom baca TESTIMONI dibawah ini berkaitan bacaan kolestrol turun akibat dari pengambilan OMEGA & VIVIX.

Tak sangka bukan sahaja bacaan kolestrol turun, darah tinggi,
kencing manis pun turun menurun.

Alhamdulillah, bacaan kolestrol dah normal walaupun baru 1 botol Vivix

Kesihatan bertambah baik sejak mengamalkan Vivix ne..





Hubungi Haida di 013-8529039
(wasap/telegram)

Comments

Popular posts from this blog

TIPS HILANGKAN BINTIK- BINTIK PADA WAJAH

TISU OTOT KOYAK ~ RAWATAN ALTERNATIF

BAHAYA KEPADA PEMEGANG KAD ATM