SUPLIMEN JANTUNG SIHAT

Bila sebut masalah jantung pasti semua orang akan risau. Ye, Haida pun sama. Sebab tu bila ada customer yang tanya berkenaan suplimen jantung, Haida akan tanya dahulu.

" Dah jumpe doktor ke belum?"

Jika jawapannya sudah.
Ye, Haida akan terima dan cadangkan suplimen jantung yang sesuai untuk beliau. :)

Suplimen jantung diperlukan sebagai tambahan buakan ubat. Tambahan bermaksud memudahkan atau mempercepatkan lagi proses penyembuhan itu berlangsung.





Jika anda mengalami masalah jantung peringkat awal, suplimen jantung sangat membantu anda untuk mengurangkan risiko yang lebih kronik. Kerana suplimen membantu tubuh anda untuk mendapatkan nutrisi yang diperlukan disamping membantu memperbaiki sel sel yang rosak.

SUPLIMEN JANTUNG SIHAT
***************************
1. Omega Guard - Omega sememangnya diakui baik untuk otak  kita. Tetapi anda juga perlu tau bahawa Omega sangat baik untuk kesihatan jantung. Peranan Omega adalah dengan mencegah kolestrol jahat melebihi kolestrol baik yang diperlukan oleh tubuh. Ini kerana kolestrol jahat la yang menyebabkan berlakukan 'krak' di lapisan / saluran darah yang menyebabkan saluran menjadi sempit mahupun tersumbat.


2. Coq trol - Setiap jantung manusia ada coq trol yang terbentuk tetapi ia tidak boleh terjadi untuk gantian apabila semakin kekurangan. Oleh itu, suplimen jantung sihat Coq trol sangat membantu anda untuk mendapatkan coq trol yang baik bagi kesihatan jantung yang sihat.


3. Vivix - diperbuat daripada anggur muscudine yang sangat kaya dengan resveratrol yang membantu mengurangkan keradangan, mengelakkan pengumpulan darah dan darah beku pada saluran darah terutamanya di saluran jantung.




Antara testimoni dari pengguna Vivix



Hubungi Haida untuk sebarang pertanyaan dan belian.
Haida 013-8529039

@

klik je bawah ne belian terus...




Mahukan harga lebih berbaloi dan menguntungkan anda?

Wasap je Haida 013-8529039




Comments

Popular posts from this blog

TIPS HILANGKAN BINTIK- BINTIK PADA WAJAH

TISU OTOT KOYAK ~ RAWATAN ALTERNATIF

BAHAYA KEPADA PEMEGANG KAD ATM