PENAWAR MUJARAB JERAWAT!

Mesti ramai yang mengalami masalah jerawat dan tak sabar sabar nak dapatkan penawar yang betul betul mujarab bagi hilangkan jerawatkan!

Tak sabarrrrr....nak dapatkan 
kulit yang cantik mulus & bebas jerawat.

Mudah je sebenarnya.

Pertama 
##########
- pastikan anda JANGAN sesekali menggunakan produk sebarangan termasuk produk kosmatik (pastikan produk bebas bahan kimia & benar benar menjalani ujian secara klinikal)

Kedua
#########
- pastikan anda menjaga kebersihan sepenuhnya (cuci muka dengan betul, jika pakai make up bersihkan dengan sebaiknya terutama sebelum tidur)

Ketiga.1
#########
- makan makanan berkhasiat! Lebihkan sayuran & buahan dalam menu harian anda. Kurangkan makanan berminyak, berlemak, garam dan manisan.

Ketiga.2
#########
- memang susah sebenarnya nak pastikan tubuh mendapat sepenuhnya nutrisi yang lengkap dari makanan yang diambil. Sebab tu Haida sarankan pengambilan suplimen sihat. Ia membantu menambah vitamin dan mineral dalam tubuh kita.

Tahukah anda?

B complex sangat penting bagi kesihatan tubuh badan manusia. B complex mengandungi keselurihan vitamin B yang diperlukan tubuh bagi menjalankan fungsi setiap sistem & organ dengan baik. B complex yang mencukupi membantu kulit bebas jadi jangkitan bakteria dan kuman yang merupakan penyumbang kepada jerawat. B complex adalah penawar mujarab jika di ambil secara konsisten bersama Vitamin C & Vitamin E.

Vitamin C & Vitamin E melengkapkan lagi proses membaiki & mencegah dari sel kulit rosak akibat persekitaran yang kurang baik yang menyebabkan jerawat.

Inilah sebenarnya PENAWAR MUJARAB JERAWAT yang sering menganggu anda!



Dapatkan segera sementara stok masih ada.

Hubung Haida di
013-8529039
(watsap/mesej/telegram)
FB : Haida Hashim
iG : Haida85_Hashim

Comments

Popular posts from this blog

TIPS HILANGKAN BINTIK- BINTIK PADA WAJAH

TISU OTOT KOYAK ~ RAWATAN ALTERNATIF

BAHAYA KEPADA PEMEGANG KAD ATM