SUPLIMEN UNTUK IBU HAMIL


Rata-rata ibu yang sedang hamil pasti akan dibekalkan dengan vitamin oleh doktor mahupun nurse yang bertugas. Vitamin atau juga dikenali sebagai suplimen ibu hamil ini sdangat diperlukan oleh ibu hamil untuk memastikan perkembangan yang sihat dan berterusan disepanjang kehamilan. Suplimen untuk ibu hamil ini bukan sahaja untuk ibu tetapi juga untuk anak di dalam kandungan.

Suplimen untuk Ibu Hamil produk Shaklee



Suplimen yang biasa diberikan oleh doktor mahupun nurse adalah vitamin B dan asid folik . Ini biasa. Dan sangat-sangat penting untuk ibu hamil makan dari awal kandungan sehingga kelahiran. Vitamin ini berfungsi untuk memastikan janin berkembang dengan baik dan mengelakkan simptom kecacatan pada anak dalam kandungan.

Suplimen Shaklee juga menyediakan suplimen terbaik untuk ibu hamil.
LEBIH LENGKAP
LEBIH BERBALOI.
MEMENUHI HASRAT IBU HAMIL.

Antara suplimen untuk ibu hamil yang dicadangkan adalah:-

1. Vitalea - mengandungi iron yang membantu pembentukkan janin dalam kandungan dan serta mampu memberikan keseimbangan homolgobin dalam darah semasa kehamilan. Vitalea juga bertindak sebagai pelengkap nutrisi bagi ibu hamil.

2. B complex - diformulasikan bersama dengan asid folik yang sangat penting bagi janin untuk pertumbuhan tulang dan mengelakkan kecacatan pada janin tersebut.

3. Vitamin C - membina dan menguatkan sel sel tisu dalam badan dan juga sanagt penting untuk gusi dan gigi yang kuat selain, memberikan tahap kesihatan yang lebih baik pada ibu dan anak sepanjang kehamilan.

4. Ostematrix - kalsium diperlukan dalam pertumbuhan dan penbentukkan tulang, gigi dan pembinaan sel terutamanya untuk bayi dalam kandungan. selain turut, mengelakkan ibu dari mengalami masalah osteoporasis lebih awal.

5. ESP - sangat diperlukan untuk pembinaan sel sel baru, sel tisu, hormon dan enzim di dalam badan. Turut membantu melegakan perut ibu yang sering kelaparan dan memudahkan pembuangan air besar.

6. Omega Guard - DHA dan EPA yang terdapat dalam Omega ini baik untuk erkembangan otak dan mata bayi, serta mengelakkan ibu dari terkena buasir semasa hamil.


Kesemua suplimen untuk ibu hamil ini sangat membantu dari segi tahap kesihatan, dan memudahkan lagi perjalanan menjalani kehidupan sebagai ibu hamil sehingga kelahiran.

Anda boleh dapatkan Set ibu Hamil ini dengan menghubungi :-

Haida : 013-8529039
Konsultasi : PERCUMA
Pembelian : CEPAT & JIMAT


Comments

Popular posts from this blog

TIPS HILANGKAN BINTIK- BINTIK PADA WAJAH

TISU OTOT KOYAK ~ RAWATAN ALTERNATIF

BAHAYA KEPADA PEMEGANG KAD ATM