SUPLIMEN KULIT TERBAIK

Sekarang ne memang banyak betul supliment kulit dipasaran. Ada yang mendapat kebenaran dan kelulusan dari Kemenetrian Kesihatan Malaysia. Ada juga yang tidak mendapatkan kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia tetapi masih juga berani-berani berada dipasaran.

Sebagai pengguna bijak,kita seharusnya memastikan suplimen kulit yang ingin kita gunakan adalah yang terbaik, berkualiti, selamat dan mendapat kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia. Apa-apa pun pastikan juga suplimen kulit terbaik yang digunakan adalah dari syarikat pengeluar yang kukuh. Bermaksud tiada barangan atau produk dari syarikat yang ditarik balik akibat dari penggunaan bahan kimia berbahaya. Seperti prduk Shaklee. Setakat selama lebih 67 tahun berada dipasaran dunia masih belum ada satu pun produk yang ditarik balik.

Berbalik kepada suplimen kulit terbaik dari produk Shaklee.
Ne Cik Haida nak sarankan agar kalian mendapat manfaat dan kebaikkannya. Barulah kulit bukan sahaja kulit wajah tetapi juga kulit di seluruh anggota badan turut merasai kebaikkannya.

SUPLIMEN KULIT TERBAIK yang dimaksudkan adalah dari sumber vitamin sihat.


1.  Vitamin C  - diyakini beruapaya membekalkan nutrien terbaik untuk pertumbuhan organ dan melindungi sel tubuh badan serta mengandungi anti oksida yang berupaya untuk menlindungi sel dari kerosakkan akibat dari radikal bebas yang berada dipersekitaran kita.


2. ESP - merupakan protein dari sumber tumbuhan asli yang telah pun mendapat klasifikasi sebagai soya NON-GMO, diperlukan oleh sel kulit untuk tumbuh dengan lebih sihat, memberikan kelembapan pada permukaan kulit, memudarkan parut akibat luka ataupun jerawat, memberikan ton warna yang sekata. Sebenarnya terdapat pelbagai lagi khasiat ESP ni.


3. Collagen Powder - kolagen memang terdapat dalam tubuh setiap manusia, tetapi kolagen akan semakin berkurangan berikutan peningkatan usia dan juga persekitaran yang kurang sihat. Walau bagaimana pun kolagen tidak dapat dihasilkan sendiri oleh tubuh badan, sebab itu kita memerlukan kolagen sebagai penyokong dalam membantuk keperluan organ dalam badan. 


Suplimen kulit terbaik ne sangat mudah digunakan dan memberikan kesan yang berpanjangan. Gunakan secara konsisten dan anda akan dapati kesan yang terhebat untuk kulit yang terbaik.

Hubungi Cik Haida di 013-8529039

Anda akan diberi konsultasi secara PERCUMA, pembelian dengan rebet yang TERBAIK dan pelbagai kelebihan yang lain.

Comments

Popular posts from this blog

TIPS HILANGKAN BINTIK- BINTIK PADA WAJAH

TISU OTOT KOYAK ~ RAWATAN ALTERNATIF

BAHAYA KEPADA PEMEGANG KAD ATM