UBAT MUJARAB HILANGKAN LENGUH KAKI


Pernah tak korang rasa ada ketikanya kaki ne rasa lenguhhhh…sangat! Ishhh buat apa pun rasa serba tak kena dibuatnya.

Paling tidak pun kita letak minyak panas nak bagi hilangkan rasa lenguh tu….tapi masih rasa lagi walaupun dalam jangka masa yang panjang.

Cik Haida pun macam tu juga.

Ada waktunya kaki memang akan rasa sangat lenguh. Berdenyut-denyut rasanya. Kadang dipicit-picit, kadang ditumbuk-tumbuk akibat rasa yang kurang selesa ne….

Sehingalah Cik Haida ketemu dengan ubat mujarab hilangkan lenguh kaki ne. Nak kata makan, lepas tu tak sampai seminit dah hilang tu…menipu la kan…

Tapi ubat mujarab hilangkan lenguh kaki ne memang ternyata benar-benar menghilangkan rasa lenguh tersebut. Telan je ubat ne lepas tu buat la kerja macam biasa, anda akan perasan lenguh yang dialami hilang dengan sendirinya sehingga tak perasan langsung bila ia hilang…

Ubat mujarab hilangkan lenguh kaki yang Cik Haida maksudkan adalah suplimen Vivix dan Ostematrix. Dua item ne memang wajib ada dalam simpanan CIk Haida. Bila-bila diperlukan memang sangat membantu.

Vivix ne Cik Haida ambil sesudu je sehari, dah cukup untuk bantu sesiapa yang mengalami lenguh-lenguh kaki. In shaa Allah konsisten setiap hari  memang akan bantu masalah lenguh-lenguh ne..
Ostematrix pula Cik Haida akan ambil 4biji sebelum tidur. In shaa Allah, bangun tidur dah tak de lagi lenguh kaki atau sakit pinggang yang diamali.

Dua item ne juga yang akan temani Cik Haida jika melakukan perjalanan jauh. Al maklum la, Cik Haida ne memang drive sendiri kereta. Jadi kalau perjalanan jauh tu boleh tahan jugak la sakit pinggang dan lenguh-lenguh badan. Sebab tu sebelum bertolak Cik Haida akan ambil dua suplimen ne dan bila sampai pun akan ambil lagi sekali. Alhamdulillah, memang tak terasa sangat kepenatannya walau dirve jauh-jauh.

Korang pun boleh la dapatkan Vivix dan Ostematrix ne. Untuk diri sendiri mahupun untuk ibu bapa tercinta. Ia ya la…semakin berusia ne, tenang semakin kurang, badan pun kerap lenguh-lenguh, so berikan dua item ini agar tubuh lebih cergas dan bertenaga semula. Ubat mujarab hilangkan lenguh kaki ini ternyata berkesan dan digemari ramai.


Anda bila lagi?

Hubungi:-
Haida Hashim 013-8529039

Comments

Popular posts from this blog

TIPS HILANGKAN BINTIK- BINTIK PADA WAJAH

TISU OTOT KOYAK ~ RAWATAN ALTERNATIF

BAHAYA KEPADA PEMEGANG KAD ATM