SUPLIMENT TERBAIK UNTUK ATASI MASALAH DARAH TINGGI





Darah tinggi ne bukan sahaja boleh terjadi pada orang dewasa. Kanak-kanak juga sekarang berisiko untuk mendapat tekanan darah tinggi. Kajian menunjukkan 1 :50 kanak-kanak berusia 10 hingga 15 tahun berisiko mendapat darah tinggi.

Keadaan ini dilihat sangat dipengaruhi oleh faktor pemakanan, gaya hidup kurang sihat dan tekanan kehidupan. Apabila keadaan ini berlaku, menyebabkan prestasi pembelajaran dan kesihatan anak-anak serta pergaulan mereka turut terjejas.

Bergitu juga dengan orang dewasa. Factor seperti tekanan kehidupan, masalah kewangan dan keluarga, gaya hidup yang kurang sihat serta pemakanan yang tidak menentu sering dikaitkan dengan masalah darah tinggi.

Untuk mengelakkan pengambilan ubat dalam jangka masa yang panjang dan semua maklum pengambilan ubat yang terlalu lama boleh memberi kesan kepada buah pinggang, terdapat suplimet yang boleh membantu mengatasi masalah ini.

Supliment terbaik untuk atasi masalah darah tinggi ini merupakan suplimen yang terjaga kalitinya. Sebab itu suplimen ini telah pun mendapat sijil pattern bagi menjaga nilainya agar tidak ditiru oleh yang lain.

Supliment terbaik untuk atasi masalah darah tinggi ini adalah:-

VIVIX – sejenis cecair berwarna merah pekat terhasil dari ekstrak tumbuh-tumbuhan yang mengandungi resveratrol dan polifenol yang tinggi. Resveratrol berfungsi mencegah oksidasi daripada LDL atau kolestrol Jahat serta menjadikan pengaliran darah lebih lancer ke seluruh anggota tubuh badan.

Omega Guard – berbentuk kasul gel kenyal dah mudah untuk ditelah atau digigit. Omega berfungsi dalam membakar lemak dan menghalang pembentukkan lemak trans. Membantu penyerapan lemak dengan menghalang pembentukkan lemak jahat  LDL dan meningkatkan HDl iaitu lemak baik yang diperlukan oleh tubuh.

Kedua-dua vitamin ini ternyata merupakan supliment terbaik untuk atasi masalah darah tinggi. Dengan pengambilan yang konsisten selama lebih dari tiga minggu, anda telah boleh merasai sendiri perbezaannya.


Testimoni berikut merupakan mereka yang menggunakan Vivix dan juga Omega sebaai supliment terbaik untuk atasi masalah darah tinggi.

Bukan sekadar bacaan darah tinggi sahaja yang turun, 
bacaan diabetes dan kolestrol juga turun ke paras normal

Akibat kolestrol dan tekanan darah yang terlalu tinggi maka terjadinya strok. 
Tetapi dengan vivix ini sangat membantu dalam mengatasi masalah tersebut.


Vivix bantu atasi kepekatan darah dan membantu melancarkan peredaran darah keseluruh anggota badan, sekali gus menurunkan tekanan darah.



Hubungi:-
Haida 013-8529039


Comments

Popular posts from this blog

TIPS HILANGKAN BINTIK- BINTIK PADA WAJAH

TISU OTOT KOYAK ~ RAWATAN ALTERNATIF

BAHAYA KEPADA PEMEGANG KAD ATM