HILANGKAN SAKIT ULU HATI DENGAN CEPAT


Ne pengalaman sendiri, sejak dari zaman sekolah lagi. Dalam setahun mesti akan terkena sakit hulu hati ne...

Pedihnya, Ya Allah tak tahu nak cakap. Sampai tergolek-golek pun ada. Rasa senak, sakit yang amat. Macam tu sekali sakit ulu hati. Sampai la Cik Haida jolok tekak sendiri bagi muntah. Dah muntah baru rasa lega sedikit. Itu pun perut memang pedih la..

Tapi tu dulu la, masa sekolah dan sangat kurang ilmu berkaitan kesihatan ne. Sebenarnye amalan jolok tekak untuk muntah ne sangat la tidak elok. Boleh menyebabkan tekak sakit, dan kerosakan pada rongga saluran pemakanan akibat paksaan mengeluarkan semula makanan yang dimakan. Hilang sakit ulu hati dapat sakit lain pula nanti ....aduh...tak nak la...

Oh!
Sila jangan tiru ye...
huhuu...

Sekanag ne sejak kenal dengan vitamin sihat dan dapat banyak ilmu berkaitan dengan kesihatan. Cik Haida pilih mengatasi dan hilangkan sakit ulu hati dengan cepat, dan selamat. 

Apa yang Cik Haida buat adalah, bila mula rasa tak selesa atas perut, untuk hilangkan sakit ulu hati, 

  • cepat-cepat ambil air suam segelas. 
  • Ambil 2biji Peppermint Ginger, 5biji Alfafa. Telah kesemuanya dengan air suam. 


Ada orang larutkan dalam air suam tersebut. Maaf Cik Haida memang tak boleh telan kalau dalam larutan air...huhuu...rela lagi ku telan berbiji-biji pun hehee...Janji air suam segelas tadi dihabiskan. 

  • Duduk relax dan tenang. 
  • Setengah jam kemudian, bancuh ESP dengan shakekan je kemudian minum macam biasa. In shaa Allah akan lega kesakitan yang dialami. 
Sekarang ne memang Cik Haida akan standby je vitamin ne ke mana-mana. Ye la , orang kata sediakan payung sebelum hujan. So bila terkena sakit ulu hati vitamin dah ada. Lebih cepat dan hilang segala sakit.

PEPPERMINT GINGER

ALFAFA

ESP


Mahu dapatkan vitamin sihat, PEPPERMINT GINGER, ALFAFA DAN ESP,

Hubungi Cik Haida di 013-8529039 



Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

TIPS HILANGKAN BINTIK- BINTIK PADA WAJAH

TISU OTOT KOYAK ~ RAWATAN ALTERNATIF

BAHAYA KEPADA PEMEGANG KAD ATM