CARA MENGHILANGKAN BEKAS JERAWAT



Sebenarnya dah lama Cik Haida tak berjumpa dengan kawan seorang ne. Kawan satu kelas masa sekolah rendah. Ye Azliza, inspektor dah dia hari ne hehe..Inspektor ayu sekarang ne... Rasanya dah dekat 15 tahun la tak jumpe...Kawan yang dari sekolah siibuk dok tanya Cik Haida cara menghilangkan jerawat dan bekas jerawat... Alahai...masa tu budak-budak mana la tau...jerawat kat muka sendiri pun satu dua je...tu pun jarang sangat la nak dapat..hehee...

Masa mula-mula jumpe memang tak kenal. Walau pun raut wajah banyak tak berubah masih lagi dengan muka bujur sirih dia tu tapi Cik Haida pula yang macam was-was nak tegur. Eh! Azliza ke bukan ne... Selama ne kami hanya berhubung dengan dunia maya je. Kalau tengok gambar pun hanya dalam facebook.

Ne jumpe terus terkejut!

Muka Azliza ne dah cerah, licin, flowless gilewww kot... 
Tu yang terkejut. 

Bukan apa, dulu dalam 3 tahun yang lalu dia bagi gambar memang muka agak gelap (maybe sebab banyak berjemur tengah panas, polis kan..), jerawat penuh muka (bukan kecik-kecik tau siap nanah bagai), kitanya agak comot sikit la muka dia waktu tu....hehee...(Cik Haida rasa muka dia masih sekolah macam lagi bersih sikit huhuu...)

Masa tu juga terus Cik Haida cadangkan ambil SET HILANGKAN JERAWAT DAN HILANGKAN BEKAS JERAWAT (ESP, VITAMIN C, VITAMIN E, B COMPLES, COLLAGEN POWDER, GLA COMPLEX)....bukan apa kesian dengan dia. Azliza pun pernah mengadu yang dia kadang-kadang rasa down sangat dengan muka yang penuh jerawat tu... dah cuba macam -macam produk tapi masih juga tak membantu. Kejap je hilang lepas tu naik balik jerawatnya...kalau jerawat dah hilang , bekasnya pula tak hilang-hilang...

Bila jumpe lepas 3 tahun ne, tengok dia secara depan-depan, terkejut pula Cik Haida cantik noooo ne..Hahaa...terus Cik Haida pula tanya, 

"ko pakai apa?..."

"la....pakai yang ko cadangkan dulu tu la....aku masih pakai sampai sekarang tau. Rugi kalau tinggalkan. Dah elok ne memang aku tak tukar-tukar dah..."

" la ye ke?.....aku ingat ko pakai produk lain dah....lepas 5 bulan ko beli dengan aku, lepas tu ko daftar ahli terus senyap je....aku mesej pun ko tak reply....tu ingat dah berubah arah.."

"weh! tak de la...sorry la aku kena tukar ke Kota Kinabalu lepas dari Labuan hari tu...tu yang busy sikit. Lepas tu memang terus lupe nak balas mesej ko....hahaa... Sorry la Haida...aku betul-betul busy lepas kena tukar ke Kota Kinabalu, memang takdan nak layan sangat facebook"

"oh....ala..biasa la masing-masing dah kerja memang busy dengan urusan masing-masing. Tapi aku serius terkejut dtengok ko sekarang. Lawa gilew kot kulit muke ko sekarang. Terbukti berkesan set jerawat yang aku cadangkan tu kan hehee...."

"cara hilangkan jerawat dan bekas jerawat yang ko bagi tu memang aku buat betul betul. Satu per satu. Suami aku pun cakap, lepas dua bulan aku amalkan kulit nampak lain. Jerawat dah tak ada, bekas jerawat pun semakin hilang. Jadi dia la pendorong semangat aku untuk terus konsisten ne"

" wahhh....bagus tu...Teruskan je ko pun dah dapat kesanyakan, so memang tak rugi"



Korang pun kalau nak kulit flowless macam kawan Cik Haida ne, boleh la watsap Cik Haida ye... Watsap je no ne 013-8529039

Ne cik Haida sertakan sekali testimoni mereka yang dah guna cara hilangkang bekas jerawat:-

Konsisten amalkan vit C dan GLApada mulanya, s
ekarang dah guna set lengkap untuk hilangkan bekas jerawat


Kulit wajah semakun licin, warna sekata, 
parut dah makin pudar dan hilang, jerawat dah tak sudi nak naik lagi...hehe



Haida Hashim  : 013-8529039
Facebook : Haida Hashim
IG: Haida Hashim (haida_hashim85)
ID :1146643

Comments

Popular posts from this blog

TIPS HILANGKAN BINTIK- BINTIK PADA WAJAH

TISU OTOT KOYAK ~ RAWATAN ALTERNATIF

BAHAYA KEPADA PEMEGANG KAD ATM