ATASI KETAGIH MEROKOK DENGAN LEBIH MUDAH


Bukan senang nak hilangkan sesuatu ketagitahan. Lebih-lebih lagi ketagihan merokok terutama dalam kalangan kaum lelaki. Sehari mungkin boleh tahan lagi, masuk hari ke dua dah mengelupur tak senang duduk huhuu....itu kalu jenis yang boleh tahan. Jenis yang langsung tak boleh tahan baru beberapa jam tak dapat merokok dah macam cacing kepanasan.

Akibatnya, orang sekeliling yang jadi mangsa. Anak-anak dan isteri apatah lagi. Terpaksa mengirup udara tak sihat. Bila anak isteri sakit, tapi masih tak sedar itu dari kesilapan sendiri. Allahu akhbar. Semoga penghisap rokok ne mendapat kesedaran berkenaan bahaya merokok. 

Nak atasi ketagihan merokok ne akan jadi lebih mudah jika ada kesedaran dalam diri si perokok, termasuk juga si isteri dan orang sekeliling. Sebab, tau je la kan...orang ketagih ne bila nak berhenti dia sebenarnya memerlukan sokongan dan dorongan yang kuat dari dalaman diri dan luaran iaitu sokongan pada dari ahli keluarga sndiri.

Jadi disini saya berikan cara atasi ketagih merokok dengan lebih mudah.

SUPLIMEN

Ya. 
Suplimen VIVIX sangat-sangat membantu bagi diperokok untuk berhenti.

Oh! Tolong la jangan membebel atau putus asa jika baru makan sehari, anda dah berharap si suami terus berhenti merokok.

Tolong, hentikan bebelan dan teruskan beri sokongan pada buat yang tersayang.

Vivix yang berbentuk cecair ini hanya perlu diminum sehari dua kali. Iaitu waktu pagi sebelum sarapan dan waktu malam sebelum tidur.

Perhatikan sendiri bagaimana si ketagih rokok akan mula menjauhi rokok hari demi hari. Ia akan berlaku secara berperingkat-peringkat. Dan terus galakkan si perokok untuk teruskan pengambilan suplimen serta makan makanan berkhasiat dan bersukan atau riadah.

Lagi satu, bagusnya Vivix bukan sahaja boleh atasi ketagih merokok dengan lebih mudah, tetapi juga bantu diri agar lebih sihat lagi. Segala masalah berkaitan kesihatan seperti kerap batuk, sakit dada, kolestrol dan darah tinggi turut dapat diatasi dalam masa yang sama.

Wah! 
Apa lagi yang boleh bantu anda terus sihat selain Vivix sebagai asbab Allah sembuhkan penyakit yang lain.

Nak tau dengan lebih lanjut, hubungi Cik Haida di 013-8529039





Comments

Popular posts from this blog

TIPS HILANGKAN BINTIK- BINTIK PADA WAJAH

TISU OTOT KOYAK ~ RAWATAN ALTERNATIF

BAHAYA KEPADA PEMEGANG KAD ATM