TIPS IBU BERPANTANG SIHAT & CERGAS

Ibu berpantang pasti merasa lelah dan lemah selepas melahirkan cahaya mata. Bertarung nyawa demi melihat insan tersayang lahir ke dunia bukan la sesuatu yang mudah. Seluruh tenaga dan kudrat digunakan oleh si ibu demi yang tercinta. Makanya selepas kelahiran pasti sahaja tubuh ibu menjadi lemah. Malahan kesan kesakitannya akan turut dirasa sepanjang tempoh berpantang.

Disini disertakan TIPS IBU BERPANTANG SIHAT & CERGAS

1. Pastikan sebelum kelahiran lagi ibu ibu telah pun mendapatkan SET BERPANTANG SHAKLEE. Set berpantang Shaklee membekalkan ibu ibu dengan vitamin dan mineral yang diperlukan oleh tubuh si ibu.

Dilengkapi dengan Vitalea, Vitamin C, B complex sangat diperlukan oleh tubuh si ibu sepanjang kehamilan shinggalah sepanjang berpantang. Ini bagi memastikan ibu berpantang mendapat bekalan nutrisi yang cukup walaupun biasanya ibu berpantang dikawal pemakanannya.

Ostematrix dan Alfafa membantu ibu berpantang dari segi proses perkumuhan. Melembutkan dan melancarkan sistem usus akan memudahkan ibu hamil untuk melepaskan hajat. Semua maklum bahawa ibu bersalin normal kebanyakkannya perlu mendapatkan jahitan bergantung kepada berapa bukaan yang teroyak semasa melahirkan anak. Ini memberi kesan seriau atau ngilu buat si ibu ketika melepas hajat. Dan disinilah fungsi Ostematrix & Alfafa.

Vivix diperlukan bagi mempercepatkan kesembuhan luka luka dan kesakitan dibahagian bahagian tertentu tubuh. Selain itu Vivix juga berupaya membekalkan trnaga tambahan buat si ibu kekal sohat dan cergas sepanjang waktu berpantang.

Ditambah dengan ESP yang sering membantu ibu berpantang atasi masalah kelaparan mahupun gastrik. Terutama fi waktu malam saat menjaga si kecil yang memerlukan lebih perhatian.

Semoga bermanfaat untuk kalian semua.
Sebarang pertanyaan dan pembeliaan boleh watsap Cik Haida di 013-8529039

Comments

Popular posts from this blog

TIPS HILANGKAN BINTIK- BINTIK PADA WAJAH

TISU OTOT KOYAK ~ RAWATAN ALTERNATIF

BAHAYA KEPADA PEMEGANG KAD ATM