SET KECANTIKKAN PILIHAN RAMAI ORANG


Kalau ditanya pasal set berkaitan dengan wanita, pasti set kecantikkan yang menjadi pilihan ramai. Bagi saya semestinya set kecantikkan dati vitamin sihat. Cantik diluar Cantik didalam.

Istimewanya Set kecantikkan pilihan ramai ini adalah ia memberikan kesan jangka masa panjang yang luar biasa hebatnya.

Disebabkan ia adalah set dari vvitamin sihat, maka kesihatan adalah fokus utama dalam membentuk kecantikkan. Bila sel sel tubuh sihat secara automatik kulit juga akan kelihatan cantik dan berseri.

SET KECANTIKKAN PILIHAN RAMAI

1. Vitamin C - membekalkan anti oksidan yang baik untuk membaiki sel sel yg rosak diakibatkan oleh radikal bebas. Selain itu Vitamin C juga berfungsi untuk membantu pembentukkan kolagen secara semulajadi pada lapisan kulit kita dan juga anggota tubuh yang lain.

2. Vitamin E - sememangnya mengandungi anyi oksidan yang tinggi serta berfungsi membaiki sel sel tubuh dari rosak secara dalaman. Apabila sel diperbaiki secara dalaman  dengan baik maka ia akan turut memulihkan kembali sel kulit yang rosak akibat jerawat mahupun parut kesan luka dan jerawat atau jeragat.

3. ESP - produk berasaskan tumbuhan soya non gmo ini berupaya memberikan kolagen tambahan buat tubuh manusia. Selain daripada itu protein soya ini diperlukan bagi pembentukkan sel sel baru yang lebih sihat lagi dari sebelumnya.

4. B complex - mengandungi keseluruhan vitamin B yg berfungsi melengkapi nutrisi keperluan tubuh badan. Dengan adanya B complex ini ia turut membantu tubuh mendapatkan secukupnya keperluan zat dan mineral lain.



Inginkan kecantikkan secara semulajadi, sihat dalaman & luaran serta selamat.

Anda boleh hubungi 013-8529039 (Haida)
Dapatkan konsultasi secara percuma & penjimatan lebih baik lagi.


Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

TIPS HILANGKAN BINTIK- BINTIK PADA WAJAH

TISU OTOT KOYAK ~ RAWATAN ALTERNATIF

BAHAYA KEPADA PEMEGANG KAD ATM