PRODUK TURUNKAN KOLESTROL

Kolestrol adalah lemak yang terdapat dalam aliran darah yang diperlukan untuk pembentukkan diding sel dan pembekuan beberapan hormon. Tetapi jika kolestrol berlebihan ia boleh mengakibatkan beberapa penyakit merbahaya seperti strok. Kolestrol bukan sahaja boleh didapati pada mereka yang bertubuh besar, tetapi juga pada mereka yang bertubuh kurus. Ini kerana lemak kolestrol hanya terdapat dalam darah tidak pada bawah permukaan kulit.

Oleh itu, anda semua perlu lakukan pemeriksaan terhadap tubuh badan agar boleh mengetahui tahap kolestrol dan juga tahap kesihatan yang lain dalam tubuh badan semasa. Walaupun anda telah mendapatkan rawatan pakar dan diberi ubat, ia sekadar mampu menahan kolestrol yang tidak terlalu tinggi sahaja. Anda masih memerlukan suplimen yang dapat membantu menurunkan dan mengawal tahap kolestrol darah darah anda.

PRODUK TURUNKAN KOLESTROL
....................................................................

1. PHYTOCOL -ST

  •     produk ini adalah sebatian asli yang ditemui dalam tumbuhan, buahan, sayuran dan bijian. Disebabkan struktur mereka yang menyerupai kolestrol, maka suplimen ini dapat bersaing untuk penyerapan kolestrol  sekaligus membantu meningkatkan kesihatan diri. Phytocal lebih kepada memblok lemak-lemak yang didapati dari pemakanan supaya tidak menjadi lemak dalam darah.



2. OMEGA GUARD

  • mengandungi 7 asid lemak Omega-3 yang penting untuk tubuh badan manusia selain EPA dan DHA yang diperlukan oleh kesihatan manusia. Berupaya memecahkan dan menyerap lemak dalam darah secara tidak langsung dapat menurunkan paras kolestrol dalam darah dijika diambil secara konsisten.


3. GARLIC

  • umum mengetahui bahawa Bawang Putih mengandungi pelbagai khasiat untuk tubuh badan manusia selain mengandungi antioksida yang tinggi. Bawang putih diyakini dapat membantu menghalang lemak yang diperoleh dari pemakanan dari terus berkumpul dan membentuk lemak dalam darah.


Anda boleh hubungi Haida Hashim di 013-8529039 untuk dapatkan konsultasi percuma dan pembelian

Comments

Popular posts from this blog

TIPS HILANGKAN BINTIK- BINTIK PADA WAJAH

TISU OTOT KOYAK ~ RAWATAN ALTERNATIF

BAHAYA KEPADA PEMEGANG KAD ATM