PRODUK SHAKLEE LEBIH BAIK DARI PRODUK BUAT SENDIRI



VS



Jika dilihat dipasaran sekarang sama ada tokoh jamu mahupun dipasaraya terlalu banyak produk kesihatan yang trlah dipasarkan. Rata-ratanya mendapat kelulusan daripada Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM), walaupun ada juga terdapat produk yang tidak mendapat kelulusan KKM tetapi masih juga mendapat hasil jualan yang tinggi.

Persoalannya, adakah produk tersebut benar-benar selamat?

Bila sentuh isu keselamatan produk, sebagai pengguna kita seharusnya lebih peka terhadap isu semasa. Dimana hari ini terdapat banyak produk-produk kesihatan dan kecantikkan yang telah pun mendapat amaran serta ditarik balik sijil pengeluarannya akibat dikesan mengandungi unsur kimia secara berlebihan. Malahan ada juga produk yang mengandungi kandungan pewaran dan gula yang terlalu tinggi sehingga merbahayakan kepada pengguna.

Mengapa Produk Shaklee lebih baik dari produk buatan sendiri?

Bagi yang obses untuk jadi terkenal dan kaya, pasti mereka memilih untuk membuat jenama produk mereka sendiri. Memilih kilang, dan produk apa yang ingin dipasarkan sangat memberi kelebihan kepada individu bergini untuk mengeluarkan produk mereka tanpa bersusahpayah melakukan kajian terlebih dahulu.

Bagi saya pula, produk Shaklee yang sememangnya telah berada dipasaran adalah pilihan yang tepat bagi sesiapa sahaja yang ingin berniaga. Antara sebabnya:-

1. Produk Shaklee yang pertama iaitu Multivitamin atau sekarang dikenali sebagai Vitalea adalah satu-satunya produk kesihatan dunia yang telah wujud sejak lebih 100 tahun yang lalu. Tanpa pernah mendapat amaran ditarikbalik pengeluarannya, menunjukkan bahawa produk ini benar-benar berkesan dan selamat digunakan.

2. Syarikat Shaklee sendiri telah wujud sejak 67 tahun yang lalu. Mampu bertahan lebih 6 dekat dipasaran dunia menunjukkan Shaklee ini memiliki pengurusan yang baik dari segi kewangan mahupun pemasarannya. Ini sahaja telah menunjukkan bahawa syarikat sangat mementingkan kualiti produk dan hasil kerjanya. Kalau ada masalah seperti produk ditarikbalik atau produk memberi ancaman kepada pengguna mesti dah lama syarikat shaklee ne muflis...hehhe...

3. Produk Shaklee kesemuanya telah pun melalui pelbagai kajian sebelum ia dipasarkan. Ini menunjukkan bahawa syarikat sangat-sangat menjaga kualiti sesuatu barangan. Belum pernah dalam sejarah ada produk Shaklee yang ditarik balik. Tetapi sentiasa ada penambahbaikkan dalam setiap barangan produk Shaklee.

4. Kesemua barangan produk Shaklee adalah berunsurkan alam semulajadi. Bukan sesuka hati je tebang pokok sana sini tau...tapi ada ladangnya yang tersendiri di setiap negara yang terpilih. Sebab ladang tersebut je perlu melalui pelbagai tapisan kualiti termasuk racin yang digunakan dan bajanya sekali. Ini bagi menjamin zat vitamin dan mineral tumbuhan tersebut masih dapat dikekalkan.

5. Alahaiii....dah ada produk dan barangan berkualiti tanpa susah payah nak keluarkan modal itu ini, baik pilih yang macam ne je..lagi senang. Nak berniaga dengan modal yang besar takkut rugikan...so kita ambil aja produk Shaklee yang sedia ada dan buat promosi je serta kongsikan kebaikkannye...

Bagi yang baru berjinak-jinak nak berniaga atau yang dah berniaga tapi tak larat dengan modal besar dan kerugian, anda digalakkan untuk join bisnes Shaklee ne. Modal baru RM79.50....Produk semua dah siap tinggal jual je...in shaa Allah keuntungan boleh dapat dalam 2 cara. Pertama untung runcit dan kedua bonus setiap bulan.

Nak bisnes Shaklee ?
Jom daftar dengan Cik Haida.
Watsap je no 013-8529039

Comments

Popular posts from this blog

TIPS HILANGKAN BINTIK- BINTIK PADA WAJAH

TISU OTOT KOYAK ~ RAWATAN ALTERNATIF

BAHAYA KEPADA PEMEGANG KAD ATM