PRODUK BUANG ANGIN DALAM BADAN


Dalam badan kita ne memang ada angin. Perut je ada 3 bahagian. 1untuk makanan .1 untuk air. Dan 1 lagi untuk angin. Tapi angin yang terlalu banyak dalam badan ne tak baik sebenarnye. Angin yang banyak boleh menyebabkan badan rasa tidak selesa, letih, sakit-sakit, perut kembung dan macam-macam lagi penyakit yang datang. 

Sebab tu kita perlu buang angin tersebut. Buang angin biasanya adalah melalui makanan. Makanan yang sangat membantu buang angin dalam badan adalah halia atau dalam bahasa lain ginger. Biasanya orang akan buat minuman ataupun makan sebagai ulam.

Tapi pasti ada yang agak sulit untuk mengamalkannyakan...so Cik Haida cadangkan, anda semua boleh dapatkan Peppermint ginger plus ne sebagai alternatif terbaik. 2biji selepas makan boleh membantu anda untuk buang angin dengan lebih baik. Berserta perbanyakkan minuman air kosong suam.

Peppermint ginger ne juga baik untuk usus. Dan sangat sesuai untuk semua peringkat umur termasuk ibu hamil dan ibu betpantang. Hasil gabungan dua tumbuhan semulajadi iaitu Halia dan Daun Pudina ini pasti memberi kesan yang sangat melegakan pada perut anda.

Untuk dapatkan sebarang maklumat, anda boleh hubungi Cik Haida di 013 -8529039

Comments

Popular posts from this blog

TIPS HILANGKAN BINTIK- BINTIK PADA WAJAH

TISU OTOT KOYAK ~ RAWATAN ALTERNATIF

BAHAYA KEPADA PEMEGANG KAD ATM