CARA MUDAH TURUNKAN BACAAN PLATELET SEMASA DEMAM DENGGI


Bagi yang pernah atau sedang mengalami demam denggi pasti tercari-cari cara untuk cepat-cepat nak turunkan bacaan platelet dalam darahkan. Sebabnya selagi tak turun selagi tu la selang beberapa jam doktor atau nurse akan datang cucuk jarum untuk ambik darah...huhuuu

Cuba cara mudah dan lebih pantas untuk turunkan kadar bacaan platelet dalam darah semasa demam denggi.

1. Dapatkan Performance Drink untuk pastikan badan sentiasa cukup air. Air yang cukup juga turut mempengaruhi kadar bacaan platelet kita. Bancuh Performance drink dan minum sekerapnya.

2. Setiap 4 jam pastikan anda mengambil 1paket Nutriferon. Nutriferon berfungsi untuk meningkatkan sistem pertahanan badan. Semasa demam daya ketahanan merosot lebih dari 50%. Jadi anda seharunya mengamalkan Nutriferon selang 4jam sekali. Dengan ini juga bacaan platelet anda akan menurun lebih cepat lagi.

3. Mintak mak atau pasangan buatkan anda sup ketam. Hehe...time ne la nak bermanjakan. Sekali sekala minta sup ketam untuk tambah selera makan. Al maklum la...masa demam selera makan memang out biasanya. Jadi sup ketam boleh tambah selera anda dan badan akan lebih kuat lagi.

Selamat mencuba semua.

Nak dapatkan Performancer Drink & Nutriferon boleh hubungi Ck Haida watsapp 013-8529039

Comments

Popular posts from this blog

TIPS HILANGKAN BINTIK- BINTIK PADA WAJAH

TISU OTOT KOYAK ~ RAWATAN ALTERNATIF

BAHAYA KEPADA PEMEGANG KAD ATM