CARA BERKESAN KEMPISKAN PERUT


Ramai yang mencari-cari produk dan cara yang berkesan untuk kempiskan perut. Ye la..bukan mudah sebenarnya nak kempiskan perut ne...Lemak-lemak yang berkumpul dibawah lapisan kulit dan sekitar usus agak sulit untuk dibuang jika tidak kena dengan caranya. Ditambah dengan kesulitan untuk membuang atau masalah dalam sistem penghadaman, lagi menyulitkan proses kempiskan perut.


CARA BERKESAN KEMPISKAN PERUT
...........................................................................

1. Amalkan 3 jenis produk ini.
  • Omega Guard - membantu memecahkan lemak-lemak tepu dan menyerap lemak dalam darah agar tidak terkumpul menjadi lemak tepu dalam badan kita terutama bahagian perut.

  • Herb lax - mengandungi campuran herba semulajadi yang berupaya untuk membersihkan usus, kerak-kerak usus menjadikan proses pencernaan lebih lancar lagi. Bila usus berada dalam keadaan baik salurannya akan menjadi lebih kecil dan normal berbanding jika bermasalah.

  • Alfafa - membantu untuk meneutralkan semula asid yang banyak dalam perut kita. Bila asid banyak dalam perut itu yang menyebabkan sukar untuk membuang dan menyebabkan apa sahaja yang kita makan sukar  untuk dihadam. Alfafa ini akan membantu mengalkalikan semua perut dan usus kita agar lebih mudah untuk menghadam makanan yang dimakan.
2. Lakukan bangkit tubi separa atau sit - up (15 ulangan x 3 set setiap hari)

Sejujurnya untuk kempiskan perut memerlukan anda mengamalkan 3 produk diatas secara konsisten sehingga anda dapatkan kesan yang diinginkan. Anda juga disarankan agar meminum sebanyak lebih 2liter air sehari bagi memudahkan lagi proses pembakaran dan pembuangan lemak berlaku.

Mahu dapatkan produk diatas, 
hubungi cik Haida di 013-8529309

Comments

Popular posts from this blog

TIPS HILANGKAN BINTIK- BINTIK PADA WAJAH

TISU OTOT KOYAK ~ RAWATAN ALTERNATIF

BAHAYA KEPADA PEMEGANG KAD ATM