BAGAIMANA KEKALKAN MOMENTUM DALAM BISNES

Ramai orang yang dah mula berbisnes. Tetapi belum tentu ramai yang dapat kekalkan momentu dalam berbisnes.

Macam saya sendiri, saya mengamalkan cara ini untuk tetap kekalkan momentum dalam bisnes Shaklee saya.

1. Sentiasa lihat dan baca semula The Big Why saya dalam berbisnes. Ini akan sentiasa membakar semangat saya untuk kekalkan momentum dalam berbisnes.

2. Orang sekeliling saya yang ada dalam bisnes Shaklee. Mereka adalah orang yang sangat positif dan akan sentiasa mendorong untuk saya kekalkan momentum dalam berbisnes.

3. Keluarga adalah faktor utama saya berbisnes. Mahu berikan yang terbaik buat mereka.

4. Bebaskan diri dari masalah kewangan. Sesiapa pun mengimpikan untuk bebas dari masalah kewangan. Bebas hutang. Hutang rumah. Hutang kereta. Semuanya mahi dilangsaikan dengan cepat dan tidak mahu dibebani dengan hutang lagi.


Dan semuanya ini membuatkan saya mahupun anda akan kekalkan momentum bisnes agar dapat mencapai segala yang diimpikan.

Comments

Popular posts from this blog

TIPS HILANGKAN BINTIK- BINTIK PADA WAJAH

TISU OTOT KOYAK ~ RAWATAN ALTERNATIF

BAHAYA KEPADA PEMEGANG KAD ATM