ATASI KENCING MANIS DENGAN BIJAK


MENANGIS KERANA VIVIX @ KENCING MANIS

Rasanya memang ramai yang menangis.

Eh! Menangis sebab apa?

Huhuu…menangis sebab KENCING MANIS yang pasti!
Tapi kali ne ada juga yang menangis sebab VIVIX!!!

Oh!!
Apakah yang berlaku?

Ini kisah sebenar bila dapat tahu keputusan kencing manis mak! Ye… bukan mudah tau nak mengatasi masalah kencing manis ne….terutamanya warga tua..iye lah orang tua kadang kala mahu makan itu la… teringin ini la…., tak mau makan ubat la… tapi ada juga kes bila makan ubat seperti saranan doktor pon masih lagi bacaan kencing manisnya tak menentu….oh! yang ini memang sangat membimbangkan anak-anak terutama yang tinggal berjauhan.

TAPI…bagi seorang anak yang prihatin pasti akan mencari alternative bagi mengatasi masalah kencing manis tersebut.

Ye! Sama kes macam kakak sorang ne..kakak Ana tak tahan lihat ibunya sering mengadu sakit badan, letih keterlaluan,kebas-kebas kaki dan sukar untuk menguruskan kehidupan harian. ALHAMDULILLAH setelah bertekad untuk belikan ibunya VIVIX dan berikan kepada ibunya, kak Ana sara sangat ceria sekali. Lebih-lebih lagi bila si ibu mula menunjukkan tanda-tanda POSITIF dengan melakukan kerja harian dan lebih ceria lagi berbanding sebelumnya.

Bacaan Kencing Manis ibu kak Ana juga sebakin baik. Asal 18 turun ke angka 16 dan turun lagi ke angka 10. Sehingga kini bacaan gula ibu kak Ana semakin mentain dengan angkat bawah 8 setiap kali check bacaaan kencing manis.

Allahu!
Anak mana tak terharu dan menangis bila melihat kesan yang positif terhadap ibu tersayang. Lagi terharu bila ibu kak Ana awalnya tidak mahu makan VIVIX dengan alasannya MAHAL…Hakikatnya tiada yang dapat menandingi kasih ibu walaupun berlu berkorban dengan harga yang MAHAL…

Ini antara cerita kesan positif pengguna VIVIX bagi mengatasi masalah kencing manis.

Hakikatnya untuk anda yang MENGHIDAP KENCING MANIS atau nama lainnya DIABETES perlu mengamalkan gaya hidup sihat dan pemakanan yang seimbang selain mendapatkan rawatan dari pakar perubatan, anda juga perluka suplimen tambahan yang membekalkan vitamin dan mineral yang membantu atasi masalah tersebut.

Hubungi Cik Haida bagi mendapatkan 
SET KENCING MANIS 
yang sebenar dan kualiti yang terjamin.
Mesej/watsapp 013-8529039





Comments

Popular posts from this blog

TIPS HILANGKAN BINTIK- BINTIK PADA WAJAH

TISU OTOT KOYAK ~ RAWATAN ALTERNATIF

BAHAYA KEPADA PEMEGANG KAD ATM