Produk Kulit Mujarab

Rasanya memang rami yang mencari produk kulit sekarang ne kan...eh! bukan sekarang je...tapi dari dulu lagi orang dah mula cari produk kulit. Bezanya MUJARAB atau TIDAK...hehee..

Produk Kulit Murajab yang Cik Haida maksudkan disini adalah produk penjagaan kulit melalui proses kesihatan. Bagaimana caranya?

Jom baca seterusnya.

Untuk dapatkan kulit yang cantik MULUS, BERSIH dan CERAH mestilah dari penjagaan diri sendiri sama ada dalaman mahupun luaran.

Dari segi dalaman sebagai manusia biasa perkara utama yang perlu dilengkapkan pada tubuh adalah keperluan nutrian. So vitamin dan mineral WAJIB anda ambil adalah :

- Vitamin C
- Vitamin E
- Vitalea
- B complex

Ini semua adalah VITAMIN WAJIB ada dan ia sangat diperlukan oleh tubuh. Kekurangan vitamin ini lah yang menyebabkan kulit jadi kusam dan tidak bermaya.

Seterunya permasalahan kulit juga berlaku disebabkan oleh HORMON. Hormon yang tidak menentu terutamanya kaum wanita sering mengundang pelbagai masalah kulit wajah seperti JERAWAT dan JERAGAT. So vitamin untuk kembalikan kestabilan hormon adalah :

- GLA Complex
- ESP


Kesemuanya jika diambil dan diamalkan secara betul dan konsisten, anda akan dapati kulit tubuh anda ( bukan pada wajah sahaja tau...) akan menjadi lebih baik dari sebelumnya. Mujarabnya disini ia membaiki kerosakan dari dalam lapisan kulit dan semestinya hasil ternampak diluaran kulit.

Apa tunggu lagi!
Dapatkan produk mujarab anda sekarang!
Cik Haida di 013-8529039

Testimoni dari penggunaan vitamin produk kulit mujarab

Lagi testimoni dari pelanggan yang dihargai...suka bila kulit semakin cantik dan sihat


Comments

Popular posts from this blog

TIPS HILANGKAN BINTIK- BINTIK PADA WAJAH

TISU OTOT KOYAK ~ RAWATAN ALTERNATIF

BAHAYA KEPADA PEMEGANG KAD ATM