STROK ~ IKHTIAR TERKINI YANG PALING BERKESAN


Saya tahu pasti ramai yang tercari-cari ikhtiar dalam mengatasi masalah kronik yang dialamikan. Ya! Masalah kronik seperti strok dan kanser. Kesemuanya memerlukan rawatan rapi tetapi belum tentu menjamin kesihatan yang lebih baik apatah lagi kesembuhan sepenuhnya. Walau diperingkat Perubahan moden diluar negara sekali pun pasti ada kesannya.

Ikhtiar yang saya maksudkan disini adalah dengan ramuan semulajadi iaitu dari sumber tumbuhan semulajadi yang telah dikaji keberkesanannya secara klinikal. 

Kisah bermula apabila seorang customer yang mengalami masalah strok sejak 2bulan yang lalu. Cik Yah ne ibu kepada 4 orang anak, tiba-tiba disahkan mengalami strok apabila didapati jatuh didapur. Suami Cik Yah terus kejarkan ke hospital berhampiran. Waktu tu muka Cik Yah dah mula senget/herut sebelah kanan. Tangan langsung tak boleh gerak.

Sampai dihospital terus Cik Yah dimasukan air, ubat dan sebagainya. Hampir sebulan juga keadaan Cik Yah dihospital untuk dapatkan rawatan. Selepas itu doktor benarkan Cik Yah balik rumah setelah dibekalkan dengan ubat dan temujanji seterusnya. Suami Cik Yah pula jenis yang sanyang sangat dekat Cik Yah. Kesan sini mencari penawar untuk Cik Yah. Tapi masih tak berjumpa. Duit pun keluar macam air je waktu tu...ikthiar tak pernah putus. Dari rawatan moden hinggalah ke tradisional semunya suami Cik Yah pergi dapatkan. 

Namun masoh belum membuahkan hasil. Sehinggalah anak lelaki Cik Yah menyarankan ayahnya untuk mencuba VIVIX. Imran waktu tu dah belajar di Uitm. Nak tak nak, suami Cik Yah tetapi juga mencuba. Sehingglah..seminggu selepas memberikan vivix kepada Cik Yah.

Cik Yah dah mula menunjukkan tanda-tanda positif. Muka Cik Yah dah tak herot. Tangan pun dah mula bergerak dan diangkat sikit-sikit. Tambahan suami Cik Yah sendiri rajin membantu Cik Yah. Mengurut Cik Yah setiap hari, dan juga tolong lakukan sedikit senaman terapi. Yang pasti setiap pagi dan malam suami Cik Yah la yang akan menyuapkan vivix pada Cik Yah. Gembiranya bukan kepalang melohat isteri tercinta semakin sembuh dari yang lalu.

TESTIMONI STROK

Kesan seawal 3hari untuk yang miner strok

Darah beku yang menyeebabkan strok dan sakit kepala melampau juga semakin hilang dan pulih


Alhamdulillah...berkat usaha dengan vivix Allah sembuhkan sediki demi sedikit...


Hubungi 
HAIDA di 013 852 9039
FB : Haida Hashim
IG : Haida Hashim


LAGI klik di




Comments

Popular posts from this blog

TIPS HILANGKAN BINTIK- BINTIK PADA WAJAH

TISU OTOT KOYAK ~ RAWATAN ALTERNATIF

BAHAYA KEPADA PEMEGANG KAD ATM