Set Cantik


Ni la set kesukaan saya😍

Vitamin pertama yang saya ambil dan amalkan. Saya suka sebab vita C & vita E dah tentu la untuk kulitkan...kata nak cantikkk hehee😉 Rasanya ramai yang tahukan vita C ne sangatlah penting. Bukan sahaja untuk kesihatan tetapi juga untuk kecantikkan. Selain mampu meningkatkan sisitem imun tubuh vita C juga turut membantu proses pertumbuhan kolagen dalam badan. So secara tak langsung jika kita konsisten amalkan vita C ne insyaallah kulit bebas jerawat dan lebih cerah lagi.

Vita E pula mengandungi anti oksidan yang tinggi. Ia turut membantu memerangi serangan penyakit terutamanya dari bahan tercemar. Selai itu, vita E juga baik untuk kesuburan tau hehe...(yg ne utk lelaki), tetapi sangat baik untuk kecantikkan kulit bagi wanita.


ESP pula saya ambil utk gastrik terutama time sibuk tak hingat. Nah! Shake2 je terus minum...kalau minum dr pagi....sampai ke petang xmakan sebab sibuk pun takkan rasa sakit kepala...(saya kalau perut kosong boleh buat sakit kepala huhuu...)..

Awak nak cuba jugak ke?
Meh pm Cik Haida...😃

#haida0138529039 #richummah #tsunamishaklee #shakleeeffect #liveamazing #landmarkstudy

Comments

Popular posts from this blog

TIPS HILANGKAN BINTIK- BINTIK PADA WAJAH

TISU OTOT KOYAK ~ RAWATAN ALTERNATIF

BAHAYA KEPADA PEMEGANG KAD ATM