UBAT PEMUTIH BERKESAN & SEMULAJADI

Sekarang ne banyak sangat dah produk-produk pemutih dipasaran. Tapi AWAS ya! Anda mungkin terdedah kepada bahaya. Sehingga putih menjadi parut dan melecur diwajah anda.


Ishh...ngeri-ngeri!!!
Sebab apa ini berlaku adalah kerana terdapatnya bahan kimia mebahaya dalam kandungan produk tersebut. Contohnya seperti merkuri (kandungan merkuri yang banyak boleh menghakis kulit - sebab tu jika anda lihat mereka yg pakai produk tersebut cepat putih dalam masa seminggu - tapi merana bertahun-tahun akibat kesan daripada bahan tersebut).

---------------------------------------------------------------------------
Lebih baik anda memilih PRODUK PEMUTIH YANG BERKESAN & SEMULAJADI. Semulajadi bermaksud sumber bahan produk tersebut adalah dari tumbuh-tumbuhan yang diyakini dapat memberikan kebaikkan kepada kulit kita setelah ia diuji dan dilakukan penyelidikan ke atasnya.

Macam saya sendiri. Saya berkulit sawa matang. Tetapi disebabkan selalu terdedah dengan matahari secara langsung akibat kerja sebagai guru sukan, maka kulit menjadi semakin gelap, kusam dan mudah sangat terbakar. Ini bermaksud kulit saya memang jenis mudah dimakan matahari.

Alhamdulillah setelah diperkenalkan oleh rakan Siti Hajar dan yakin sepenuhnya, saya mencuba untuk amalkan VITAMIN SEMULAJADI ini. Ya! Ia berbentuk vitamin dan juga SET PENJAGAAN WAJAH.

Apa yang saya mula sedar adalah wajah yang dahulu jika sunburn mudah sangat mengelupas sekarang tidak lagi. Bijik-bijik kecil diwajah juga semakin berkurangan. Yang penting wajah semakin cerah dari biasa.

Itupun setelah saya amalkan pemakanan vitamin C , vitamin E dan ESP. Memang benar-benar berkesan walaupun mengambil masa sedikit untuk menunjukkan hasilnya (iya la sayakan guru sukan hehe...)


Lagi pun sekarang saya tambah lagi dengan vitamin VIVIX &  COLLAGEN POWDER. Ternyata wajah semakin berseri, kelihatan lebih segar, dan ton warna jadi lebih sekata serta kemerah-merahan. So..tak make up pun rasa sangat yakin untuk berhadapan dengan ramai orang..




Apa-apa pun produk pemutih semulajadi ini perlulah seiring antara dalaman & luaran. Baru sama-sama berkerjasama untuk hasil yang lebih kebabomm...hehe..

Nak tau produk pencuci wajah semulajadi & berkesan, klik disini ya.

Untuk sebarang maklumat & pembelian boleh hubungi Haida 013-8529039

Comments

  1. Semua produk ni kena makan ke? Ada tak yang tak perlu makan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebaiknya....ambil kesemuanya, tetapi jika tidak boleh telan semua, puan boleh je ambil yang tablet sahaja, atau yang minum sahaja...

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

TIPS HILANGKAN BINTIK- BINTIK PADA WAJAH

TISU OTOT KOYAK ~ RAWATAN ALTERNATIF

BAHAYA KEPADA PEMEGANG KAD ATM