TARGET CIK HAIDA DALAM DUNIA PERNIAGAAN ~ part 1

Salam sejahtera semua.
semoga hari ini lebih baik dari semalam.




Mungkin kalian nak TAHU sangat apa sebenarnya TARGET Cik Haida dalam bisnes Shaklee ne kan...

Ok.
Disebabkan Cik Haida telah mengenali bisnes ne secara detail terutamanya berkaitan produk dan sistem ia berfungsi maka Cik Haida telah meletakkan target yang tinggi dalam 2 perkara utama.


PERTAMA

Cik Haida mahu membantu lebih ramai lagi sahabat-sahabat, saudara-saudara dan sesiapa sahaja. Cik Haida nak bantu mereka yang mahu hidup sihat. Cik Haida nak bantu sangat mereka yang berusaha untuk mengatasi masalah kesihatan diri dan keluarga mereka. Sungguh-sungguh! Bukan main-main tau. Sebab tu Cik Haida sedaya upaya berusaha untuk memahami produk dan penyakit berkaitan.

BUKAN nak jadi doktor memandai merawat pesakit. Bukan.

Tapi nak bantu mereka memahami penyakit mereka dan jalan penyelesaian mengatasinya sebagai ikhtiar hidup.

Sebab tu setiap kali ada pesakit @ customer yang mesej bertanyakan produk vitamin kesayangan Cik Haida ne, Cik Haida akan tanya betul-betul apa sebenarnya masalah mereka. Jika perlu dapatkan nasihat doktor. Pasti Cik Haida akan suruh mereka mendapatkan pemeriksaan doktor dahulu.

- sebab VITAMIN bukan UBAT -


So Cik Haida taknak ada yang salah faham nanti.

Vitamin ini keperluan dalam nutrisi tubuh badan. Boleh juga didapati dalam makanan harian tetapi masih tidak mencukupi keperluan tubuh atas sebab tertentu. Dan vitamin adalah disyorkan oleh Pakar Pemakanan.

Manakala ubat adalah sesuatu yang dicipta khas untuk blok penyakit/mengurangkan kesakitan bagi penyakit tertentu mengikut klasifikasi yang telah ditetapkan.Tak boleh ambik sebarangan. Dan ia perlukan nasihat doktor dan pakar farmasi sahaja.




Target ke2 sambung nanti ye hehee.....

#haida0138529039
#cabaranhaida
#cintaturbo8
#tsunamishaklee
#hunt2shaklee
#richummah

Comments

Popular posts from this blog

TIPS HILANGKAN BINTIK- BINTIK PADA WAJAH

TISU OTOT KOYAK ~ RAWATAN ALTERNATIF

BAHAYA KEPADA PEMEGANG KAD ATM