KELEBIHAN TEH HIJAU MUDA

TEH HIJAU




#korangtautak

Teh Hijau memang sangat digemari oleh orang Jepun. Sebab tu kalau korang g makan Sushi kat SushiKing sekali pun, air yang ada adalah Green Tea. Sebabnya Teh Hijau ne mengandungi antioksida yang diyakini dapat hindari dari penyakit dan juga awet muda. Tu yang kalau korang perasan rakyat Jepun mengalami lambakkan akibat kurang sakit & umur yang panjang.

Walau bagaimana pun, Teh Hijau mempunyai pelbagai kategori. Antaranya, ekstrak teh hijau muda. Ekstrak Teh Hijau muda telah menunjukkan kandungan antioksida yang lebih tinggi berbanding teh hijau biasa mengikut kajian yang dijalankan oleh pakar pemakanan.

Selain berfungsi sebagai antioksida, ekstrak Teh hijau muda yang terdapat dalam Cinch Tea ini juga mempunyai campuran teh lain yang mampu meningkatkan metabolisma tubuh dan membekalkan tenaga kepada tubuh.

Cinch Tea sememangnya baik diambil pada waktu pagi atau petang bagi mengembalikan tenaga tubuh akibat kerja yang berat seharian. Boleh sahaja dicampur dengan minuman kesayangan anda. Atau pun anda boleh campurkan sahaja Cinch Tea, + Lemon + Madu. Sejuk sedap! Panas juga enak diminum😍



#haida0138529039
#cabaranhaida
#cintaturbo7
#shakleemalaysia
#shakleemelaka
#richummah

Comments

Popular posts from this blog

TIPS HILANGKAN BINTIK- BINTIK PADA WAJAH

TISU OTOT KOYAK ~ RAWATAN ALTERNATIF

BAHAYA KEPADA PEMEGANG KAD ATM