CARA HILANGKAN PARUT JERAWAT DENGAN BERKESAN


Bila dapat hilangkan jerawat dekat wajah dah cukup buat semua orang bergembira dengan riangnya. Iye la dah cari macam-macam produk tapi langsung tak susut-susut jerawat. Sekali kena yang betul-betul serasi, nah! terus hilang jerawat tak sudi mengjengah dah hehee...Walau terpaksa bertahan dan bersabar sampai 3 ke 4 bulan tapi hasilnya TERBAIK.

Tapi ada masalah lain la pulak. Jerawat hilang dah,tapi parut ne macam taknak hilang pula. Ke memang ambil masa yang sangat lama?....eh! ye ke?...TAPIKAN...saya nak share sikit macam mana nak hilangkan parut jerawat dengan lebih berkesan.


CARA HILANGKAN PARUT JERAWAT DENGAN BERKESAN
=================================================

1. Makan 2biji Vitamin C secara konsisten setiap pagi dan malam. Vitamin C membantu pembentukkan kolagen pada kulit yang akan menjadikan kulit lebih anjal dan memudarkan parut.

2. Amalkan minum ESP 1sudu pagi dan 1sudu malam. ESP ni protein NON-GMO yang akan membaiki sel-sel menjadi lebih baik dan membaiki parut lubang dan luka akibat kesan jerawat.

3. Masker guna bancuhan ESP dan Vit C setiap hari jika rajin (paling malas pun korang buatlah 3kali seminggu ~ nak cantik cepat buat hari-hari ye). Kesanya boleh dilihat dalam masa kurang seminggu. Tak caya?...Baik korang cuba sendiri. Yang pasti bila saya sendiri buat masker ne parut hitam semakin pudah dan pudar dan makin hilang....hehee...


Cara hilangkan jerawat ne HANYA berkesan JIKA anda BENAR-BENAR KONSISTEN dan RAJIN SAHAJA. Ya! kalau malas tak yah cantik lah...biar je muka tu ada parut-parut hitam, biarkan je lubang besar-besar! kata malas!


hahahaaa....saya nak cantik & saya yakin pembaca kat luar sana pun nak cantik, sebab tu korang still baca entry ne sampai habiskan...kan..kan....hehee....

Apa-apa pun. Hargai diri sendiri dengan menjaga setiap inci tubuh kita dengan produk yang terbaik.
Good Luck korang!


Eh! nak tau macam mana beli vitamin C & ESP tu...
Ooooo...boleh je...
meh watsapp saya, Haida di 013-8529039

atau boleh je beli terus secara online.

KLIK VITAMIN C 
KLIK ESP

atau





antara testimoni yang berhasil dari Vit C dan ESP



ESP & VIT C


Jerawat dah tak naik, parut juga semakin hilang



Comments

Popular posts from this blog

TIPS HILANGKAN BINTIK- BINTIK PADA WAJAH

TISU OTOT KOYAK ~ RAWATAN ALTERNATIF

BAHAYA KEPADA PEMEGANG KAD ATM