BISNES SHAKLEE PENIPU BESAR???? !!!

"Ya Allah betul ke ne???"


"Betul ke bisnes SHAKLEE ne PENIPU besar?"


"Eh! kalau betul la...berapa ramai orang yang dah tertipu join bisnes Shaklee ne...rugi..rugi.."




Itu antara persoalan yang membelenggu akal dan fikiran bila orang dok sibuk cakap dan cerita bisnes Shaklee ne penipu. Biaq betikkk!
Tipu tang mana tu?...
Meh habaq satttt...

Shaklee bisnes MLM


Saya dah hampir 2 tahun buat bisnes ne....Ok je~

TAPI kalau nak tahu yang betul betul bisnes Shaklee ne penipu, ni ha...meh saya tunjukkan apa yang penipu sangat tu...tekejut saya bila mula-mula join bisnes ne dulu.


BISNES SHAKLEE PENIPU BESAR!

Ini antara sebabnya;


  • kata join bisnes Shaklee ne dapat pendapatan 2 angka......Gileww ah!!! menipunya, saya 3 angka pun boleh dapat. Jangan kata 3 angka, 4 ke 5 angka pun boleh capai. (itu pun kalau korang nak la kan, kalau tak nak gi la cari bisnes lain. Saya nak BONUS 5 angka ne masuk dalam akaun saya setiap bulan!)
  • orang kata kalau join bisnes MLM macam ne kena ada 'mak' @ 'mentor' yang pandu. Peh! yang nii memang MENIPU. Ramai je yang tak de 'mak' atau 'mentor' boleh berjaya dalam bisnes Shaklee ne..(mak entah hilang ke mana, anak tak terarah ~ takde maknanya...) Ramai 'anak-anak' terbiar ne yang sekarang dah jadi LEADER. dan jangan risau sebab 'anak-anak' macam ne biasanya lebih BERJAYA dari mak yang hilang ke mana tu...kikiiii (dalam Bisnes Shaklee siapa yang berusaha dia yang berjaya, takde istilah anak kena ramai mak dapat untung besar. takde! takde!....)
  • bisnes Shaklee ne sama je macam bisnes lain, asal dapat jual barang dapat la bonusnya. Eh! eh!!! Tengok dia tipu lagi. Kata je, join bisnes Shaklee ne untuk jual barang vitamin. Rupa-rupanya syarikat bagi lebih lagi. Ada input-input ilmiah berkaitan dengan produk. Siap buat kelas lagi, ada kursus lagi. So!...siapa yang cakap bisnes Shaklee ne jual barang je. X (salah!) dalam bisnes Shaklee kami diajar vitamin apa yang bersesuaian dengan tubuh badan seseorang, kami diajar nutrisi makanan dalam produk dan keperluan untuk tubuh badan, kami diberikan taklimat berkaitan sumber produk, pemperosesan sehinggalah ke proses pembungkusannya. Selamat dan berkualiti. 
  • ha! Tadi cakap bisnes Shaklee suh jual barang dapat bonus. Lepas tu bagi pulak kursus, taklimat atau kelas-kelas ilmiah berkaitan produk. Rupa-rupanya, Shaklee ne tipu lagi. Menci tau! Dah la bagi bonus, bagi kelas free lagi. Sekali tengok, eh1 eh! dapat untung runcit la...Iya untung runcit bila korang betul-betul berniaga dengan mengikut syarat sah sebagai SID. (Berniaga ne kena jujur baru Allah mewahkan lagi rezeki kita hehee....)








Apa-apa pun bisnes Shaklee adalah bisnes MLM yang saya respect. Takde unsur 'MENIPU' dalam mencapai kejayaan dan keuntungan. Sebab Shaklee satu-satunya yang menggunakan Sistem tersendiri yang memberi keuntungan kepada siapa sahaja yang berusaha lebih, maka dialah yang mendapatkan hasilnya.


Apa yang penting sekali. 
Anda izinkan SAYA menanam kepercayaan terhadap anda.

Dengan cara terus berhubung dengan saya di nombor telefon 013-8529039 (mesej/watsapp). 
Atau anda juga boleh menghantar email di aeizurashop@gmail.com.
Atau anda boleh add friend saya di Facebokk : Haida Hashim
Atau anda juga boleh follow saya di Instagram : Haida Hashim

Comments

Popular posts from this blog

TIPS HILANGKAN BINTIK- BINTIK PADA WAJAH

TISU OTOT KOYAK ~ RAWATAN ALTERNATIF

BAHAYA KEPADA PEMEGANG KAD ATM