Orang yang buat saya terjebak jatuh dalam Shaklee

Orang pertama yang berjaya tarik saya masa mula-mula guna Shaklee dulu adala Pn Tiha Azizan. Makcik tiba-tiba mesej tanye nak tak vit C. Katanye tengah promosi masa tu...saya pun ape lagi beli la..PROMOSIkan...harga murah sapa tak nak hehee..



Tu detik perkenalan dengan Shaklee dan menggunakannya hinggalah kehari ini. Sebelum ne ada je kawan-kwan yang pos pasal Shaklee ne...tapi...ntah la..tengok-tengok je...tak tertarik pun...(maklum ne i ne penakut bab makan-makan sebarangan). Dah kawan sendiri yang kenalkan. Satu persatu. Baru timbul keyakinan.

Tapi waktu tu makan je. Takde la nak bis ke bagai. Sampai la dah mula dapat income dalam bis ne, baru saya lebih yakin untuk berbisnes. Apa lagi dikenalkan dengan orang-orang lama yang banyak pengalaman.

Bagusnya mereka didik diri ini
1. Mengenal Tuhan. Mahu berjaya dekatkan diri dengan Allah. Dia yang maha mengatur dan memberi segalanya.
2. Cara-cara strategi marketing yang luarbiasa hebat. Tiada penipuan macam sesetengah bis yang lain.
3. Bis Shaklee ne tidak melibatkan modal yang besar..iaitu hanya RM79.60 jek! Kalau ne pun tak mampu g la cari bis yang korg rasa..takyah keluar sesen pun lepas tu dpt untung berjuta juta hahaaa😅 (xyah nak terasa sangat! Meh daftar sekrang dengan cikda yang comel ne😍☺)
4. Kalau dah modal kecik...agak-agak ada rugi x?..mesti la takdekan...tapi kami boleh jana income lebih dari 4@5 angka RM. Malah ada master kami yang mencecah 1juta😱

Itu la...apa-apa pun strategi kena betul. Jangan tipu-tipu. Pasti Allah bagi berganda-ganda. Jangan iri hati. Pasti Allah tolong besarkan bis kita lagi.

Doa.
Doa.
Doa.
Jangan tinggal.
Usaha lagi & lagi.
Jangan berhenti.

Niatkan dalam hati berniaga ini kerana Allah Taala.
Wallahua'lam.
#semogamendapatmanfaatdarinya
#haida0138529039
#richummah
#tsunamishaklee
#hunt2shaklee

Psss...orang kata, kalau taknak dilambung ombak jangan berumah ditepi pantai.

Saya kata, kalau tak mampu nak usaha sendiri jangan mimpi nak jadi kaya! 😜

Comments

Popular posts from this blog

TIPS HILANGKAN BINTIK- BINTIK PADA WAJAH

TISU OTOT KOYAK ~ RAWATAN ALTERNATIF

BAHAYA KEPADA PEMEGANG KAD ATM