KENAPA MASIH SETIA DENGAN BISNES INI?

Kalau ditanya kenapa masih setia dengan perniagaan ini. Pasti jawapan saya kerana HEBATnya ukhwahfillah yang terbina dengan izin-Nya.

Hampir 2 tahun..tak pernah jemu memberi tunjukajar dan motivasi dalam selok-belok perniagaan. Apatah lagi ingatan terhadap Tuhan yang menciptakan. Yes! Kami panggil amalan rohani. Mengisi jiwa-jiwa hamba dengan amalan rohani kepada Tuhannya yang jarang-jarang kita lakukan atau kadang-kadang kita sendiri terlupa. Hidup berTuhan pasti kehidupan ini lebih bermakna.

Ukhwah yang terbina ini selalu mengingatkan saya bahawa, kita bukan berhubung atas dasar kerja, bukan atas dasar yang terlihat didepan mata sahaja, ...tetapi atas dasar diri yang memikul tanggungjawab sebagai hamba. ~ Hidup untuk saling membantu~

Semoga Allah tetapkan hati kita dalam jagaanNya.

Eh!
Eh!!!
Lupa nak kenalkan.
Nad Zaim tu mak 'BINTANG' saya ๐ŸŒ Iera Zull tu mak 'AWESOME' saya ๐Ÿ’ซ
Terima kasih kerana menyakinkan saya dengan Shaklee๐Ÿ˜๐Ÿ˜™

Inspirasi dunia niaga saya. 
Love them very much๐Ÿ˜๐Ÿ˜™๐Ÿ’–


#tsunamishaklee
#hunt2shaklee
#haida0138529039

Comments

Popular posts from this blog

TIPS HILANGKAN BINTIK- BINTIK PADA WAJAH

TISU OTOT KOYAK ~ RAWATAN ALTERNATIF

BAHAYA KEPADA PEMEGANG KAD ATM