Kelebihan berniaga secara 'DROPSHIP'





Pernah tak kalian dengar perkataan 'DROPSHIP' ?.....
Bagi yang biasa melakukan bisnes online ataupun membeli secara online pasti pekataan tersebut sudah biasa didengar dan dilihatkan...Ok..so hari ni saya nak kongsi sedikit kelebihan perniagaan secara dropship ne.....mana tau ada yang baru mula nak berjinak-jinak meniagakan...boleh la jadikannya sebagai panduan...hehe.. :)


KELEBIHAN BERNIAGA SECARA 'DROPSHIP'
=======================================


1. TIDAK MEMERLUKAN MODAL

Ya! dalam perniagaan secara dropship anda tidak perlu mengeluarkan sebarang modal bagi mendapatkan barangan yang ingin dijual. Jika ada pun hanya yuran keahlian sahaja yang dikenakan buat anda sebagai pengenalan ahli dropship. Tak perlu cari yuran yang mahal-mahal. Nak yang murah daftarkan sini je...yuran sekali bayar je seumur hidup ok...hehee..



2. TAK PERLU HASILKAN PRODUK

Ya! dalam perniagaan secara dropship juga tidak memerlukan anda mengeluarkan sebarang produk. Cari je mana-mana syarikat yang mahukan agen dropship, terus daftar dan anda hanya perlu tahu apa produk yang akan anda jual. Iye la...kita nak menjual ne kena la tau apa produkkan...takkan la orang suruh jual 'organ manusia' pun kita nak jual...ye dak...


3. TAK PERLU KELUARKAN BELANJA BUAT KAJIAN PRODUK

Ya! Biasanya syarikat yang mengeluarkan produk mereka sendiri yang akan berhabisan untuk melakukan kajian dan penyelidikkan dan pembangunan produk mereka. Kita ne sebagai penjual hanya jual sahaja. Tapi kalu nak belajar pun takde salahnya. Lebih banyak ilmu yang kita dapat lebih yakin orang nak beli dengan kita...kan...



4. SUSUN ATUR STRATEGI TELAH DISEDIAKAN

Ya! dalam perniagaan dropship anda akan dipandu serba sedikit bagaimana nak pasarkan produk agar dapat menghasilkan jualan dan belian yang banyak. Just follow the rules...atau...boleh je kalau nak buat strategi marketing sendiri...mana tau hasilnya lagi kebabommm!



5. TIDAK MENANGGUNG KERUGIAN BARANG DALAM TANGGAN

Ya! Dropship bermaksud anda hanya perlu ambil tempahan dan bayaran sahaja. Segala proses pemilihan, pembungkusan, dan pengeposan akan dijalankan oleh syarikat tersebut. Macam syarikat yang saya join dia menggunakan 2 syarikat pengeposan ke seluruh Malaysia termasuk Sabah, Sarawak iaitu Citylink dan Gdex. Lebih selamat dan terjamin kualiti dan keselamatannya.


Nah! senangkan jadi agen jualan DROPSHIP ne...hehee....dekat mana-mana pun anda boleh lakukan. Sama ada anda suri rumah sepenuh masa atau separuh masa, sama ada anda pelajar atau sedang bekerja, semua pun boleh lakukannya. Yang penting usaha.

pss.....bukan sikit-sikit tau agen-agen dropship ne dapat bonus...ada yang mencecah hingga beribu-ribu sebulan. Apa-apa pun bergantung pada niat dan usaha kita. Nak berjaya mulakan SEKARANG. Terus daftar disini.


Ok.
Itu sahaja untuk kali ini...
Semoga dapat menyedarkan anda tentang mudahnya berniaga secara dropship. Pilihan perniagaan masa kini.




Nak join saya sekali?
Boleh!
Jom daftar disini.
Atau boleh hubungi saya di 013-8529039
FB : Haida Hashim
iG : Haida Hashim

Comments

Popular posts from this blog

TIPS HILANGKAN BINTIK- BINTIK PADA WAJAH

TISU OTOT KOYAK ~ RAWATAN ALTERNATIF

BAHAYA KEPADA PEMEGANG KAD ATM