MENGAPAI IMPIAN

Saya pasti semua orang ada impian!

Ya!
Sangat pasti,...hehe...mahu berjaya dalam hidup, mahu hidup bahagia, mahu keluar dari kesempitan, itu semua impian dan harapan.

Binalah impian anda.
Pasti anda akan merasai kenikmatnya nanti... :)

SAYA?
Pastilah ada impian juga.
Terutama sejak berkecimpung dalam dunia perniagaan. Walaupun bukan hasil dari produk sendiri, tetapi syarikat ini sendiri sudah cukup mampu merealisasikan impian-impian saya. Meh, saya ceritakan impian saya dalam entry kali ini.



RM 1 Juta pada tahun 2018 dalam akaun Haidazura Hashim.

Aamiin.

Ya! itu adalah nilai yang saya mahu bonus hasil dari usaha saya bersama syarikat tersebut. Ia dalam kategori BONUS bukan gaji. Dan itulah kelebihannya join bisnes ini.



APA NAK BUAT DENGAN BONUS?
1. Bayar semua yang menjadi bebanan kewangan sekarang seperti kereta, rumah mahupun loan peribadi
2. Membina empayar perniagaan sendiri, kami panggil sebagai group perniagaan (dimana empayar ini adalah untuk melahirkan orang-orang yang hebat ~ RichUmmah, Bersama membina ummah!)
3. Bantu adik beradik dari segi modal untuk mereka mencari inisiatif dalam mengukuhkan kehidupan
4. Separuh daripada hasil BONUS BULANAN akan disedekahkan kepada sekolah-sekolah agama sama ada dalam atau luar negara
5. Membina pusat gym untuk wanita-wanita yang hebat hehee....(biasa ada lelaki je ramai nanti biar untuk perempuan sahaja!)
6. Memberi bantuan kepada ibu-ibu tunggal dalam meningkatkan kualiti hidup dan menjana kewangan sendiri
7. Melancong seantero dunia!. Yeahhh!!!!! Ini memang impian saya zaman berzaman heheee...
8. Menyediakan bantuan kepda mereka yang memerlukan dari segi kemudahan perubatan seperti kerusi roda dan lain-lain
9.  Simpanan Dana Tabung Bantuan Penyakit Kronik



Kalian. Jom berimpian!. Tak rugi mana pun. DOA + USAHA +TAWAKAL in sha Allah, Allah makbulkan.
Jom!
Jom!!

 Kalian semua ada impiankan.

Comments

Popular posts from this blog

TIPS HILANGKAN BINTIK- BINTIK PADA WAJAH

TISU OTOT KOYAK ~ RAWATAN ALTERNATIF

BAHAYA KEPADA PEMEGANG KAD ATM