Jana Pendapatan

JANA pendapatan sampingan dihujung jari anda!


Ehh....kenapa ye tiba-tiba tajuk kali ne macam lain je.?
Ya! Kali ini saya ingin mengajak anda untuk belajar bagaimana kita boleh menjana pendapatan sampingan dengan hanya dihujung jari.....Emmmh...menarikkan???....Lebih menarik jika anda mengetahui cara yang sebenar....

Dunia internet sekarang adalah medium yang sangat dekat dengan masyarakat. Percaya atau tidak, secara langsung atau tidak, setiap orang hari ini sangat mudah mengakses internet. Dunia tanpa sempadan. Sehingga mampu untuk menjana PENDAPATAN!!!

Bukan sedikit malah ada yang telah bergelar JUTAWAN!....Percayalah Irfan Khairi sendiri (jutawan internet Malaysia yang pertama dan termuda) dahulunya merupakan pelajar luar negara yang berjinak dengan internet sehingga mampu mencapaik gelaran JUTAWAN tersebut seusia 23tahun....Malah kini telah ramai yang bergelar jutawan dengan hanya menggunakan internet sebagai medium utama.

Jika mereka boleh berjaya, mengapa tidak anda?

Langkah-langkah untuk menjana pendapatan sampingan :-

1. Memilih produk yang terbaik.
(saya pilih produk Shaklee, sebab saya tahu produk ini telah banyak membantu orang ramai diluar sana, ^^ so saya juga mahu melakukan kerja amal jugak dengan membantu orang lain. :)

2. Pilih syarikat atau organisasi yang kukuh jika anda memilih untuk berniaga barangan syarikat atau organisasi. 
(Saya telah memilh syarikat Shaklee kerana syarikat ini telah wujud sejak tahun 1956 dan telah berkembang hingga ke seluruh dunia dengan pasaran yang kukuh setiap tahun)

3. Buat perbandingan income dan bonus yang akan diperolehi hasil daripada urusniaga yang anda lakukan.
(Saya memilih Shaklee kerana income dan bonus yang akan saya terima adalah sangat LUMAYAN sama ada saya sendiri yang menggunakan produk tersebut atau saya lakukan urusniaga dengan pelanggan. Selain income cash, saya juga turut menikmati BONUS yang telah ditetapkan melalui pengiraan yang adil. Malah saya juga turut dapat merasa insentif car, pakej pelancongan dan pakej umrah! Sangat menarik!!!

4. Pertimbangkan risiko yang akan anda perlu hadapi jika berlaku sebarang masalah terhdap syarikat tersebut atau barangan yang diniagakan.
(Saya sangat yakin bahawa saya tidak akan rugi malah tiada risiko yang akan saya tanggung. Ini kerana dengan Shaklee saya hanya perlu membuat pendaftara dengan hanya RM 78.60 seumur hidup. Malah saya tidak perlu mengeluarkan sebarang modal untuk memulakan perniagaan ini. Menarikkan??....jadi tiadalah alasan untuk menggung kerugian.)

Itu sahaja langkah-langkah yang perlu anda lakukan sebelum anda memulakan sebarang perniagaan untuk mendapatkan pendapatan sampingan.


Kawan-kawan,  tahun 2015 ini penuh cabaran terutama dari segi ekonomi baik diri sendiri, keluarga mahupun negara.....so kita kena bijak merancang dan memilih yang terbaik dalam memastikan aliran keluar masuk kewangan kita kukuh....

SAY TIDAK PADA GST!!!!
Jana pendapatan anda sehingga anda tidak lagi tersepit oleh GST dan masalah kewangan.



P/S: - kepada  yang ingin mendaftar keahlian Shaklee, saya akan bantu anda untuk memudahkan dan guide anda bagaimana menjana pendapatan yang lebih baik.^^
Hubungi saya aeizura/Haidazura 013-8529039/SID 1146643



Comments

Popular posts from this blog

TIPS HILANGKAN BINTIK- BINTIK PADA WAJAH

TISU OTOT KOYAK ~ RAWATAN ALTERNATIF

BAHAYA KEPADA PEMEGANG KAD ATM