PENJAGAAN KULIT BERMASALAH

PenJagaAn KuLiT bErMasaLah

Ramai yang kurang mengerti permasalahan sebenar kulit muka mereka. Ia seperti aset yang terlalu berharga sehingga sesiapa pun kurang jelas akan nilainya. 

Tahukah anda kulit muka merupakan antara anggota yang paling sensitif berbanding anggota tubuh badan yang lain. Ia juga berbeza antara setiap individu.

Ramai yang memahami bahawa kulit muka seseorang adalah terhasil dari genetik atau keturunan....dan JAWAPANya adalah TIDAK. Seseorang yang memiliki kulit yang berjerawat bukanlah disebabkan oleh genetik atau keturunan tetapi disebabkan oleh beberapa faktor lain. 

Faktor kulit berjerawat.

- disebabkan oleh hormon yang kurang stabil
- corak pemakanan yang tidak seimbang
- penjagaan wajah yang kurang berkesan
- gaya hidup yang tidak sihat
- tekanan kerja dan kehidupan
- terlalu risau
- perubahan persekitaran 
- tiada keyakinan diri

Dan yang pasti JERAWAT boleh DIATASI dengan cara yang betul dan bersesuaian dengan diri seseorang.  Selai itu terdapat juga produk bersesuaian yang boleh diambil sebagai langkah terhadap kekurangan terutama zat dan vitamin dalam tubuh badan kita.


Apa yang penting adalah cara kita mengambil makanan harian. Ini kerana dari makananlah kita akan mendapat semua zat dan vitamin yang diperlukan oleh tubuh badan. Tetapi boleh dikatakan hampir semua makanan yang diambil tidak mampu untuk membekalkan zat dan vitamin yang mencukupi kepada tubuh badan. Apabila semua nutrisi ini tidak mencukupi organ dalam badan tidak dapat berfungsi dengan lebih baik.


Sebab itu anda PERLU mengambil MAKANAN TAMBAHAN!
Ya! makanan tambahan.
Ia bukan sekadar memberi bekalan nutrisi yang mencukupi. 
Tetapi juga diuji secara klinikal.

Produk makanan tambahan ini terhasil dari buah-buahan SITRUS.
Dan SELAMAT diamalkan serta mendapat pensijilan HALAL.

Untuk mengetahui dengan lebih lanjut PRODUK yang bersesuaian bagi MENGATASI masalah JERAWAT anda. Hubungi Cik Haida 013-8529039








Comments

Popular posts from this blog

TIPS HILANGKAN BINTIK- BINTIK PADA WAJAH

TISU OTOT KOYAK ~ RAWATAN ALTERNATIF

BAHAYA KEPADA PEMEGANG KAD ATM